Jak wykorzystać wszywki ubraniowe, aby odzież wyróżniała się spośród konkurencyjnych produktów?

Jak wykorzystać wszywki ubraniowe, aby odzież wyróżniała się spośród konkurencyjnych produktów?

Producenci odzieży prześcigają się w tworzeniu wyrobów wysokiej jakości i odpowiadających na najnowsze trendy modowe. To jednak nie wystarczy, aby zyskać rzeszę odbiorców i – choć jakość ubrań ma znaczenie – należy je też odpowiednio wyeksponować na sklepowych półkach i wieszakach. Sprawdź, jaki wpływ na to mają wszywki i etykiety!

Wszywki ubraniowe – czym są i dlaczego warto je stosować?

Współcześnie klienci stają się coraz bardziej świadomi i dokonują przemyślanych zakupów – ma to odniesienie również do odzieży. Chcą poznać skład oraz sposób produkcji, zwracają uwagę na ekologię oraz korzystanie z naturalnych materiałów. Z tego powodu coraz częściej czytają etykiety, na których powinny znaleźć się najważniejsze informacje. W celu ich przekazania warto wybrać wszywki ubraniowe – to bawełniane, tkane etykiety i metki. Znajdują się na nich informacje o:

  • rodzaju tkanin, z jakich uszyta została odzież,

  • sposobie prania i suszenia,
  • marce odpowiedzialnej za produkcję,
  • miejscu wyprodukowania, 
  • rozmiarze.

Estetyka ma znaczenie

Wszystkie wspomniane dane są kluczowe dla klienta podczas zakupów. Nie bez znaczenia jest też estetyka etykiet umieszczanych na ubraniach. Powinny one być stylowe i spójne z identyfikacją wizualną marki, aby odbiorca z łatwością rozpoznał producenta oraz zwrócił uwagę na jego produkty podczas wizyty w sklepie.

Inwestycja w etykiety ubraniowe się opłaca!

Producenci są zobowiązani do rzetelnego informowania klientów o najważniejszych cechach wyrobów wypuszczanych na rynek. Jednak nie warto ograniczać się wyłącznie do suchych danych zamieszczanych na mało estetycznych metkach. O wiele lepiej sprawdzą się starannie zaprojektowane wszywki, które pełnią funkcję informacyjną oraz reprezentacyjną. Odpowiadają za rozpoznanie marki oraz jej wyróżnienie pośród ubrań konkurencyjnych firm.